De-influencing-bølgen er tilbake – og den kan bli kostbar for merkevarer Motstandsbevegelsen «de-influencing» er tilbake og kan få store konsekvenser for merkevaren din, advarer sosiale medier-eksperten.
Reagerer på LinkedIn-priser: – Ganske stivt – For store bedrifter er det sikkert en såpass liten utgift at det går fint, men for mindre bedrifter blir det verre, sier Katinka Sletten.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Katinkas første sommer med baby: – Hytteliv i Trysil og håp om spontanreiser Katinka Sletten nyter sommeren med familien og deler samtidig sine beste tips for å lykkes i bransjen.
Kritisk til Støres forslag:– Truende for ytringsfriheten vår Statsministeren vil innføre aldersgrense på sosiale medier. Det er det delte meninger om.
«Gutta» svarer med personangrep på kritikken – At en middelaldrende dame, rake motsetningen til målgruppen vår, ikke digger innholdet vårt, driter vi helt ærlig i, skriver «Gutta» til VG.
Jeg tror ikke vi kommer til å se én stor gigant som Facebook i fremtiden «De gigantiske kanalene vi kjenner i dag vil selvfølgelig gjøre sitt for å kvele de små og åpne versjonene, men i det siste har det skjedd en hel rekke endringer som tyder på at disse uavhengige kanalene er kommet for å bli», skriver Katinka Sletten.
Slik får du fart på sosiale medier: – Ikke vær en dørmatte Kritikk kan blant annet møtes med humor i sosiale medier, mener Katinka Sletten.
Pinterest for merkevarer: – Det ligger et voldsomt potensial her Katinka Sletten fra Synlighet deler sine beste tips til merkevarer som vil lykkes på Pinterst.